BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 24 March 2013

KebahagiaanMu Kebahagiaan Ku


     Alhamdulillah. Dah sebulan lebih dekat Beijing untuk sem dua bagi Foundation.. Semuanya berjalan dengan lancar.. Pembelajaran dari cikgu.. Makin baik.. :)
 
Hari nie saya nak cerita pasal seseorang nie.. Dia amat penting dalam hidup saya.. Dia seseorang yang sempurna bagi saya.. Dia baik.. Bertanggungjawab.. Tapi sayangkan? ena tak reti nak hargai dia..
 
Dia nampak seperti mengongkong.. Tapi sebenarnya tak pun.. Dia menjaga.. Beza tu taw.. :')
Dia mengambil berat.. Dia care.. Dia caring.. Dia romantik.. Dia segalanya bagi saya..
 
Saya tak tahu nak cakap apa.. Saya takut nnti nangis pulak.. :') *dah nangis dah pun.. :')*
 
Saya nak dia sentiasa gembira.. Semoga kebahagiaan dia menjadi semangat Saya..
Semoga Allah pertemukan kami di Akhirat nanti..
 
Saya cintakan dia kerana Allah SWT...
 

Milik selamanya Muhammad Ikmal Aindallah..

HARGAI ORANG YANG TERSAYANG.. (Y)

0 comments: