BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 7 January 2013

Doaku untuk mu SAHABAT




Wahai sahabat......... saya tahu.... doa saya bukan dikalangan doa orang-orang yang senang diterima doanya.. tapi tidak salah jika saya doakan? :)

Ya Allah... Saya berdoa agar kau terima lah segala ibadah sahabatku.. Sesungguhnya dia amat mencintaiMu.. lebih dari dunia ini.. Ya Rasulullah... Berikan lah dia safaat mu di akhirat nanti.. Kerna dia sentiasa mengingati diriMu. Dia sentiasa mengingatkan diri ini tentang ke Esaan Mu Ya Allah... Semoga juga kau berikan diri ini pertunjuk... Bantu lah hambaMu ini.. kerna Sesungguh hanya Engkau yang mengetahui apa yang ada didalam diri ini.... kesulitan diri ini... Amin...

Setiap orang menpunyai latar belakang yang berbeza..
Awak beruntung mempunyai latar belakang yang baik..
Sesungguhnya hanya Allah SWT sahaja yang mengetahui apa yang tersembunyi.....
Kesulitan yang semua tidak mampu orang lain tanggung... sebab itu Allah pilih saya untuk hadapinya.. :)

Wahai sahabat......
Semoga awak adalah lah salah seorang ahli syurga.. Insyaallah.. :)
Terima kasih sahabat... :)


0 comments: