BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 22 December 2012

salam yang indah...


     Alhamdulillah.. sejak kebelakangan ni rasa gembira je hari-hari.. almaklumlah .. menimba pengalaman baru bila dapat pegang salji.. Ya Allah.. rasa seronok sangat dapat pegang salji... dapat main salji... nak tahu tak... memula ingat bila musim salji nie.. sajli turun setiap hari.. tapi sebenarnya dia turun macam hujan.. kalau nak turun.. turun lah.. tapi kalau salji turun tak berapa sejuk... tapi bila salji dan nak cair.. or tak turun sajli.. rasa dia.. macam duduk dalam peti sejuk.. sejuk sangat......

     Pengalaman bermain sajli.. haa.. main perang-perang salji.. sakit kalau jatuh.. sebab licinkan.. tapi seronok... sampai satu tahap tak tahan sangat... tengok je kawan-kawan main... pertama kali buat orang salji yang tak ade rupe orang salji langsung.. hehe.. Alhamdulillah... Diberi peluang dari Allah SWT untuk merasa dan melihat keindahan ciptaannya.. Indah sungguh bumi Allah untuk menjadi santapan para hambanya.. :)

     Tibe-tibe teringat dekat family... iyalah.. merasa pengalaman yang baru.. tanpa ada keluarga... haaa... Insyaallah kalau dimurahkan rezeki.. dipanjang kan umur.. nak bawak mama dan abah dekat sinie... tak kisah lah time tu musim sejuk ke.. musim panas ke.. whatever it is.. nak bawak family datang sini.. tak kisah jugak kalau tak dapat nak melancong tempat lain.. asalkan ada family.. itu sudah cukup... I LOVE MY FAMILY SO DAMN MUCH!!



0 comments: