BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 24 December 2012

Kenapa awak ~part 2~

Kita selalu jumpa..
memang lah sebab kita kan satu koir..
awak ingat tak masa kita main hantu-hantu dalam bilik koir..
ada satu part yang buat saya tak akan lupakan perkara tu...
bahagia sangat-sangat dengan awak...
awak ingat tak masa mula-mula saya datang raya rumah opah awak?
opah awak suka sangat-sangat dekat saya..
saya pun tak tahu kenapa....
:) kelakar lah awak..
 
kalau ingat balik semua kenangan kita...
takkan berhenti bibir ini dari mengukirkan senyuman...
awak......
saya nak awak tahu yang saya yang sangat-sangat dekat awak..
saya cinta sangat-sangat dekat awak..
kalau nanti saya dah tak ada..
awak jangan menagis taw..
saya nak awak doakan saya..
semoga kita berjumpa diatas sana...
 
 
:')

0 comments: