BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 23 December 2012

Dengar bagi pihak saya!





     Hai kawan.... dah puas.. bukan niat saya nak kurang ajar.. saya tahu latar belakang saya tak sebaik awak... tapi awak... pertalian dengan manusia harus dijaga.. kalau awak buat macam tu.. tahu tak awak dah buat orang pandang serong dekat saya...

     saya tahu teguran adalah cara yang baik.. awak tak tahu apa yang saya hadapi.. cuba fahami.. jangan ikut sedap mulut je.. saya tahu itu memang cara yang baik.... memang saya tahu saya salah.. memang awak betul.. tapi awak. cuba lah awak fahami.. awak tak tahu apa-apa.. awak kenal saya tak sampai berapa tahun.. awak dah pandai nak buat kesimpulan sendiri..

     bagus lah.. bagus... tapi tak apa.. saya tak kisah.. awak buat lah apa yang awak nak buat... tapi apa-apa pun saya nak ucapkan terima kasih.. seikhlas hati saya.... berdoa lah untuk saya kalau awak sahabat yang sejati...

0 comments: