BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, 22 November 2012

Kenapa awak??~part 1~

Awak tahu kenapa..

Pertama kali saya tenguk awak kat bila time koir..
saya dah mula suka dekat awak..
saya kan budak baru time tu..
awak budak lama..
padahal baru beberapa hari je beza awak dengan saya..
time tu ramai yang nak kenal dengan saya..
saya tak tahu kenapa saya terpandang awak..
awak pun pandang saya..
lepas tu kita selalu pandang-pandang..
awak tahu sejak pertama saya pandang awak
saya dah mula suka...
suka kan awak...
awak nak tahu kenapa?
sebab awak lain sangat dari yang lain..
satu hari kawan saya bagi tau saya...
ada orang kirim salam dekat saya...
saya tanya dia siapa...
awak nak tahu tak?
dia tunjuk awak...
masa tu saya dah malu-malu dah..
saya tak tahu awak yang kirim salam dekat saya..
awak nak tahu tak..
saya rasa bahagia sangat-sangat masa tu..
saya tak habis-habis cerita dekat kawan-kawan saya...
sejak hari tu..
kita selalu main tukar-tukar salam..
sejak hari tu hubungan kita semakin rapat..
kita dah start main surat..
awak ingat tak awak pernah bagi pensil tekan dekat saya?
saya ada simpan lagi bunga dekat atas pensil tu..
awak ingat tak masa kita baik hantu-hantu kat dalam bilik musik?
awak tahu tak..
saya bahagia sangat-sangat dengan awak...
kita dah kenal hati masing-masing...
awak selalu tengok saya dari rumah kawan saya..
kawan saya tu kawan awak jugak kan?
saya petang-petang mesti akan turun taman..
semata-mata untuk bagi awak nampak saya....
semata-mata nak tengok awak..
awak..
kan jauh rumah awak dari rumah saya..
sanggup awak jalan kaki kan nak pergi tengok saya?
saya selalu masuk kelas awak....
tengok buku sekolah awak..
saya tanya dekat kawan saya...
kenapa tulisan awak dekat surat cantik..
kenapa tulisan awak dekat buku buruk..
haha.. awak tahu...
kawan saya cakap..
mesti lah kena lain sebab itu dia nak tulis untuk kekasih dia..
awak tahu tak?
saya gembira sangat masa itu...
saya tengok sebelah meja awak..
ada nama awak..
tapi awak....
nama awak dengan perempuan lain....
saya merajuk dengan awak..
kawan-kawan awak semua datang dekat saya...
awak pun ada sekali..
awak pandang saya...
awak kata..
perempuan tu yang suka dengan awak...
dia yang tulis semua tu....
awak tunjuk biodata perempuan tu..
saya pun percaya dekat awak...
lepas tu hubungan kita jadi semakin baik...
 
awak.. tahu tak hati saya awak dah curi sejak dulu lagi..?
saya sayangkan awak sampai bila-bila.....

0 comments: