BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 17 November 2012

FOR SAYANG SAYA

Sayang...
cawak tahu tak saya sayang sangat-II dekat awak??d
Sayang...
cawak tahu tak saya cinta sangat-II dekat awak??d
Sayang...
cawak tahu tak yang saya betul-II nak hidup dengan awak??d
 
Sayang...
cawak tahu.. setiap hari taw saya fikirkan awak..d
csaya tak nak hilang awak...d
csaya tak nak pergi jauh dari awak..d
csaya tak nak awak jadi milik orang lain..d
 
✌♚✌♚♥✌♚
 
csaya tahu banyak sangat salah saya dekat awak..d
csaya tahu banyak sangat dosa saya dekat awak..d
 
 
♥.....SAYANG.....
 
csaya nak minta maaf dekat awak nie....d
cawak dengar tak???d
cawak nampak saya tak??d
 
Sayang...
cawak ingat tak... awak kata nanti awak nak tunggu saya balik..d
cawak nak bawak saya pergi jalan-II.. d
cawak nak habiskan masa dengan saya..d
cawak nak pergi bercuti dengan saya kan??d
cawak janji awak nak jaga saya..d
cawak nak masakkan laksa untuk saya..d
cawak nak bawak saya pergi makan nasi arab...d
cawak nak bawka saya pergi sunway lagoon...d
cawak nak ada rumah..d
cada kereta dengan saya..d
cawak ada anak dengan saya..d
cawak nak jalani susah senang dengan saya..d
cawak janji kan awak nak bawak saya pergi kemana sahaja awak pergi..d
cawak dah janjikan yang hati awak hanya untuk saya..d
ctakkan berubah perasaan awak dekat saya...d
ctakkan ada perasaan sayang dekat orang lain...d
cawak janji kan yang awak akan tetap tunggu saya..d
 
Sayang!!
cbuka lah mata....d
csaya dekat sebelah awak nie...d
cawak rasa tak saya pegang awak??d
 
 
Sayang...
 
cBangun lah.!!d
cawak dah janji awak nak hidup dengan saya...d
cawak dah janji awak nak jaga saya..d
 
 
Saya MINTA MAAF!!
 
cawak.. bangun lah.. d
cbuka mata..d
awak!!
csaya janji saya takkan buat lagi macam tu...d
csaya janji saya akan dengar semua cakap awak..d
csaya janji saya takkkan lukakan hati awak walau sekecil kuman pun..d
awak bangun ye?
 
Sayang...
Saya janji dengan awak... saya takkan sakitkan awak lagi.. takkan buat awak sedih.....
saya janji saya akan berubah..... saya janji saya akan buktikan dekat awak...
saya janji saya akan tebus balik semua salah saya dekat awak..

 
 

@ Writing for Muhammad Ikmal Aindallah BinTeduan......

0 comments: