BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 18 November 2012

Coretan untuk dia :)

 
 


Ramai orang tanye.. awak memang sayang sangat-II kan dekat dia?
Awak memang cinta sangat-II kan dekat dia?
Awak boleh dapat yang lagi baik dari dia, kenapa awak tetap dengan dia?
Kenapa awak nak sakitkan hati awak lagi dengan dia..
 
Jawapannya YE!!P
saya CINTAKAN dia
saya SAYANGKAN dia
sebab saya O boleh hidup tanpa dia
 
 
"buat apa kita dapat orang yang lagi baik , dari yang sangup sakit demi kita?"
"jangan cari orang yang sempurna.. kerna setiap orang tidak sempurna.. tetapi cari lah orang yang mampu menjaga kita.. yang mampu terima kita seadanya"
 
PNak tahu kenapa lagi?? JOM SCROLL!!Q
Ccara dia menjaga saya...
C cara dia layan saya.......
C kenangan kami.....
C susah senang......
 
Memang bagi orang yang tak kenal dia akan kata dia layan saya teruk sangat-II.. Tapi sebenarnya.. Awak semua tak tahu kenapa dia layan saya macam tu....

Alkisah.......

Dulu dia pernah bagi kepercayaan dia sepenuhnya dekat saya... Macam-II dia buat untuk saya.. Sanggup buat apa sahaja yang anda (lelaki-II) di luar sana yang sanggup buat untuk kekasih dia.... Tapi saya BODOH!! Tak reti nak menghargai dia..
 
Pernah tak rasa sakit bila kekasih kita buat kita menangis atau curang or sewaktu dengannya? Awak bayangkan lah.. bertapa sakitnya bila orang yang kita dah bagi kepercayaan yang sepenuhnya dekat dia tapi kita musnahkan...... Ya Allah.. Saya pernah rasa benda tu.. dan rasanya teramat sakit.. sampai terfikir nak bunuh diri... sakit yang teramat...
 
Awak bayangkan juga bila dia kena banyak kali.. Bukan sekali saya buat dia macam tu.. Bukan 2 kali.. tapi tak TERHINGGA dan tak TERKIRA..L bertapa sakitnya dia.. :'( buat dia jatuh berkali-II dalam menjaga saya...... sampai satu tahap dia terfikir yang buat apa lagi tunggu saya.. sedangkan saya selalu buat dia merana dengan perangai saya........ Tapi, satu yang dia tahu.. Dia tak boleh hidup tanpa saya.. sebab tu dia sanggup tahan semuanya.. hilang semuanya.... jatuh berkali-kali untuk saya..
Dia sanggup berusaha untuk saya.. tapi saya??? L
 
10 tahun awak.. 10 tahun... macam-II kenangan yang kami dah lalui... membesar sama-II dari kecik... dari sekolah rendah sampai dah habis sekolah. bayangkan bertapa lamanya... sepanjang itu, banyak dia dah terseksa dengan perangai saya...
 
Saya TERFIKIR... apa salah dia? apa dosa dia? apa yang dia tak lakukan untuk saya....? Ya Allah..... kenapa saya bergitu tergamak sekali untuk sakitkan orang betul-II CINTA kan kita???!! kenapa saya tetap lakukan kesalahan yang sama tanpa belajar dari kesilapan yang lalu?? kenapa saya tetap lakukan sedangkan kan saya sendiri tak boleh hidup tanpa dia???  kenapa saya bergitu bodoh.. buta!
 
Sekarang! giliran saya untuk buktikan dekat die.. Sekarang! giliran saya untuk tebus balik salah saya.... untuk ubah balik pandangan orang terhadap dia.. untuk tebus maruah dia yang dah dia jatuhkan untuk saya.......
 
Awak tahu.......
Kadang-II saya terfikir.. dapat kah dia terima saya kembali? dapatkan dia terima orang yang dah berkali-II sakitkan, musnahkan hidup dia..
 
J......Alhamdulillah......J
hati dia masih lagi memberikan saya peluang... walaupun tak sebaik dahulu.. tapi saya bersyukur.. dah saya takkan ulangi kesilapan saya dahulu.... saya akan buktikan dekat dia... bahawa peluang yang terakhir ini takkan sia-sia..!

 

P/S: cyg ♥ sayang ♥ sangat-II ♥ dekat b! !


0 comments: