BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, 8 October 2012

Disetiap gambar ada cerita:)


Sekarang nie aku nak share picture-picture yang sempat aku, dia, mereka dan kami rakamkan...:)
HAVE A BLAST!!

Who is this? Haha.. of course la saya!! (rojak betul bahasa aku) haha.. Gambar ini sebagai pembuka post.. supaya korang kenal aku.. hehe.. tak de lah.. gambar nie ditangkap oleh Mira.. time nie ada jamuan hari raya dekat taman tomato belakang rumah kediaman.. :)

nie latihan menulis nama pertama di papan hitam.. nampak tak focusnya aku menulis:) nama aku adalah yang paling terakhir...
YI LIAN NA:)


nie kawan-kawan baik aku dekat BFSU!:)

nie budak-budak kelas...:)

sampai-sampai.........................................................................sini je la dulu.....:P
bye-bye.. nanti sambung lagi...:)

0 comments: